PDA

Bekijk de volledige versie : Nieuwe BB-codes

pet0etie
11-08-2013, 23:37
Omdat het hier toch een voetbalforum is, wil men toch af en toe eens een ploegopstelling posten ... om dit nu gemakkelijker te maken zijn er een 8-tal types van ploegopstellingen aangemaakt (zie Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Formatie_(voetbal))) en dit onder de vorm van een BB-tag (zoals om iets in het vetjes te zetten

hieronder vind je de naam van de 8 mogelijke BB-tags voor een ploegopstelling samen met een uitgewerkt voorbeeld

elke ploegopstelling moet steeds uit 11 namen bestaan én alle namen moeten gescheiden worden door een _ (underscore) ... enkel dan zal de gewenste ploegopstelling correct getoond worden

je kan de ploegopstelling ook direct kiezen door op één van de overeenkomstige symbolen te klikken boven het veld waarin je je bericht (nieuwe post of reply) aan het typen bent

http://www.kvkfans.be/kvkforum/images/ca_evo2_red/selfmade/ploeg/ploeg442.bmphttp://www.kvkfans.be/kvkforum/images/ca_evo2_red/selfmade/ploeg/ploeg433.bmphttp://www.kvkfans.be/kvkforum/images/ca_evo2_red/selfmade/ploeg/ploeg4321.bmp...

[B]test van BBcode ploeg442

Keet_Martin_Reynaud_Chanot_Oussalah_Klaassen_Pavlo vic_De Smet_Matton_Chevalier_Santini

Keet_Martin_Reynaud_Chanot_Oussalah_Klaassen_Pavlo vic_De Smet_Matton_Chevalier_Santini

test van BBcode ploeg433

test van BBcode ploeg4321

test van BBcode ploeg532

test van BBcode ploeg343

test van BBcode ploeg352

test van BBcode ploeg451

test van BBcode ploeg4231

veel plezier ermee en indien er nog vragen of opmerkingen zijn : dit is de gepaste thread hiervoor

RAI
12-08-2013, 00:02
Geen vragen, alleen maar :1074: voor pet0etie

Greenovic
12-08-2013, 00:05
Mooie tool petoetie! Thx

Clary
12-08-2013, 01:16
Moet ik het vragen ? Waarom petoetie Martin zet en niet Capon ?

Handige tool btw :)

reds19_4ever
12-08-2013, 07:43
Keet_Martin_Reynaud_Chanot_Oussallah_Chevalier_Dem ets_Desmet_Maton_santini

Jantje
12-08-2013, 08:14
elke ploegopstelling moet steeds uit 11 namen bestaan én alle namen moeten gescheiden worden door een _ (underscore) ... enkel dan zal de gewenste ploegopstelling correct getoond worden

Keet_Martin_Reynaud_Chanot_Oussallah_Chevalier_Dem ets_Desmet_Maton_santini

@reds19_4ever: uw ploeg telt slechts 10 spelers, wellicht de reden waarom de BBcode bij u niet werkt...

pet0etie
12-08-2013, 08:47
@reds19_4ever :
na de "ploeg451" mag er geen spatie staan tussen de "1" en de "]"
(ik weet het ... in mijn voorbeelden staat dit wel maar anders kan ik de code die je moet gebruiken niet op een deftige manier tonen)

Kurt
12-08-2013, 13:01
Leuke tool!
Om te testen eens een ploegje samengesteld van de laatste 5 jaar KVK.

Keet_Ciman_Kouyaté_Mitrovic_Zukanovic_Chavarria_Ku ms_Pavlovic_Oussalah_Benteke_Mboyo
Reserves:
Verbauwhede
Gershon
Dejaegere
Joseph-Monrose
Santini

Clary
12-08-2013, 13:39
Leuke tool!

Keet_Ciman_Kouyaté_Mitrovic_Zukanovic_Chavarria_Ku ms_Pavlovic_Oussalah_Benteke_Mboyo
Reserves:
Verbauwhede
Gershon
Dejaegere
Joseph-Monrose
Santini

Allé jong, Mitrovic hoger inschatten dan Gershon :p Met alle respect voor hun verdiensten voor ons, maar transfers als die van Van Hout en Mitrovic, daar deed zelfs ik een vreugdedansje voor :)

Kurt
12-08-2013, 14:36
Allé jong, Mitrovic hoger inschatten dan Gershon :p Met alle respect voor hun verdiensten voor ons, maar transfers als die van Van Hout en Mitrovic, daar deed zelfs ik een vreugdedansje voor :)

Voor het geld van Mitrovic deed iedereen hier een vreugdedans denk ik.
Gershon ligt toch in de balans volgens mij.
Feel free om jouw versie hier neer te poten ;-)

Vossaert
12-08-2013, 15:15
Leuke tool!

Reserves:
Verbauwhede
Gershon
Dejaegere
Joseph-Monrose
Santini
Als je puur naar de keeperskwaliteit kijkt, vind ik Verbauwhede toch nog straffer dan Keet.
Voor de rest kan ik me helemaal vinden in dit ploegske, al moet ik spontaan ook denken aan Davy De Beule.

Clary
13-08-2013, 01:15
Voor het geld van Mitrovic deed iedereen hier een vreugdedans denk ik.
Gershon ligt toch in de balans volgens mij.
Feel free om jouw versie hier neer te poten ;-)

Nee, ik kon me wel vinden in jouw ploeg voor de rest. Ik had altijd gedacht dat Monrose sneller ging doorbreken bij Genk ook, maar hij lijkt te stagneren ... dan zou die misschien zijn plaats hebben ipv Oussalah.