Blanco pagina na het posten van een bericht
toch nog een kleine bug :
bij de oude versie van het forum blijf ik geregeld hangen op een witte achtergrond na het posten van een nieuw bericht, ik word met andere woorden niet meer automatisch teruggestuurd naar het topic. ik kan dan paar keer achteruit klikken om toch in topic terecht te komen (en mijn bericht blijkt dan effectief gepost te zijn) maar tis niet handig |
Re: Nieuwe skin "KV Kortrijk 2009-2010"
Citaat:
|
Re: Blanco pagina na het posten van een bericht
heb net hetzelfde probleem
|
na het posten is de normale gang van zaken
1. scherm waarin je je bericht kan typen (showthread.php) 2. bevestigingsscherm dat je bericht gepost is (gedurende 3-tal seconden) (newreply.php) 3. scherm met de thread waarin je gepost hebt (showthread.php) kan je aangeven of je het 2e scherm (bevestigingsscherm) krijgt of niet ? zo kan ik gerichter zoeken naar de fout alvast bedankt he |
Citaat:
|
Ik heb dus ook dat probleem.
|
zal aan internet explorer liggen zeker?
EDIT: ok toch niet, heb in firefox hetzelfde probleem |
Je bent niet alleen, ook dit probleem
|
2 en 3 komen niet petoetie.
Heb dit bij sommige topics ook al een eindje voor. Vroeger kon me soms zelf de topic transfergeruchten 08-09 niet lezen (blanco scherm). Ik heb in alle geval geen weet wat het probleem zou kunnen zijn. |
@petoetie : check of dit probleem enkel voorkomt bij topics van +1000 posts ofzo.
Vorig seizoen had ik bij een bepaalde skin een gelijkaardig probleem met topics die erg veel posts bevatten. Oja, editen gaat zonder prob, tis alleen bij het posten van een nieuw bericht dat het fout gaat. greetz van nen fellow developer ps. doe alsjeblieft iets aan dienen font. De letterspacing is berefreaky en het leest echt niet zo makkelijk. |
heb net hetzelfde probleem , dacht al dat ik alleen was ... toen ik deze topic zag.
|
We weten ondertussen al dat dit probleem er is hoor :) Pet0etie zal dit zo snel mogelijk oplossen
|
Ik kreeg zonet priv? bericht van Jantje.
Echter, als ik het bericht wil lezen krijg ik een blanco pagina. Ook bij een andere stijl is dit zo... Edit: Moest bericht als "markeer als gelezen" aanstippen en kan het nu toch lezen. Maar toch vreemde fouten... |
Citaat:
alvast bedankt ! |
|
KAA Gent - KV Kortrijk
13u15 |
bedankt voor de reacties al ... ik heb bijna gevonden waar de fout zit ... heb echter nog steeds nieuwe 'voorbeelden' nodig van posts die mislukken
|
KAA Gent - KV Kortrijk
18u48 |
16u10 ook.........
|
0u34 ook...
|
Ik had het ook al voor met IE6 gisteren en vandaag. Nu ff testen met Firefox en Firebug aan.
--- EDIT: ik krijg daadwerkelijk een pagina met lege <html> en <body> tags. Nu ff kijken als ik een beetje aan de URL frunnik. Dit is waar we normaal zouden moeten terechtkomen (of iets dat er op lijkt): http://www.kvkfans.be/kvkforum/showt...1474#post71474 Maar we blijven steken op iets anders: http://www.kvkfans.be/kvkforum/newre...ostreply&t=850 Als je die 850 vervangt door iets veel groters krijg je een pagina met de boodschap dat de topic nog in overleg is. Neem je iets kleiners, dan krijg je ook soms de blanco pagina. Er is dus iets aan de hand met de afhandeling van een NIEUWE POST in een REEDS BESTAANDE TOPIC. Dat laat me het volgende vermoeden: - bij fout (onbestaande topic nummer) wordt er naar de gepaste pagina gesprongen - bij correcte afhandeling heeft men vergeten te redirecten naar de showthread pagina @webby, petoetje & team Dit lijkt een soort servlet, wiens taak het is enkel de verwerking te doen. De weergave gebeurt dan op een volgende pagina, maar die "servlet" moet daar natuurlijk naar redirecten. Wellicht heeft men dit ingebouwd om het probleem "dubbele posts" te vermijden. (bij een refresh zouden anders de form-gegevens twee keer naar de server gestuurd worden...) |
Citaat:
er zijn echter nog gevallen waarbij de redirect mislukt (heeft oa. te maken met type gebruikers) ... ben dit momenteel aan 't uitzoeken maar eerst nog een kamionske aarde in de tuin vervoeren ... meer info dus vanavond enneuh ... problemen blijven melden he ! ps : initimi : merci voor uwe feedback he ! |
ik heb last van beide :-)
soms zegt hij dat ik een minuut moet wachten om iets te posten, andere keren krijg ik een blanco pagina. Als browser gebruik ik firefox |
Geen probleem ditmaal na posten in topic KVC Willebroek-Meerhof - KV Kortrijk
Om 1:28 (12/07/2009) Edit: ook hier geen probleem |
Oorzaak (of mogelijke oorzaak):
http://www.kvkfans.be/kvkforum/showt...1554#post71554 |
Vandaag nog eens blanke pagina gehad, was al wat geleden ...
7u12 KV Kortrijk - Brussels |
Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 18:01. |
Forum software: vBulletin, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KV Kortrijk Forum