Blij wat we 'als buren' jullie hier ook scherp kunnen houden.
Ik heb de beheerders kritisch aangepakt (deels om ze wakker te schudden), maar ik wil nu ook eens een groot deel van leden aanspreken. Leden die hier plots toegeven dat ze komen lezen voor het interessante nieuws. Dat is een beetje hetzelfde verhaal als bij betalend lidmaatschap. Als je het wil introduceren is €1 teveel, maar als het forum dreigt te stoppen, dan gooien ze plots met de euro's.
Wat ik wil zeggen is ... als iedereen hoopt dat een andere het nieuws wel zal posten, dan houd het op hé. Want als iedereen denkt zoals het overgrote deel leden, dan komt er helemaal geen nieuws meer. Een forum is een community, en een community draait op de inbreng van de leden. Dus als jullie eigen inbreng wegvalt, en de beheerders doen het ook niet. tjah.
Moraal van het verhaal: de content komt van jullie, als iedereen eens iets post, dan is er voor al de rest zeer veel te lezen. Denk hier maar es over na.
Aan de mods zou ik meegeven: doe eens een grote kuis in de subforums en topics (niet wissen, maar verplaatsen en groeperen), breng wat -basic- structuur, teveel subforums en topics is ook niet goed ... en deactiveer die chatbox onmiddellijk.