|
KVK LIVESCORE | Volg hier op wedstrijddagen de tussenstanden van KV KORTRIJK |
|
|
|
|
Forum Mededelingen Mededelingen Forum |
28-04-2013, 14:37
|
|
|
|
|
Re: Toekomst KVK Fans Forum onzeker. Maar we doen ons best!
Origineel gepost door Webby
|
Kijk h?, ik heb hostings gehad van 40 to 100 euro.
Hoeveel keer is dit forum toen offline geweest omdat het dataverkeer te hoog was? Veel mensen kunnen daar van getuigen. Sinds ik bij Combell ben, die hosting biedt die rechtreeks gaat gaan we steeds over ons dataverkeer. Sommige hosting is goedkoep maar dan moet je kleine letterkes lezen, met ons dataverkeer hadden we daar vroeger problemen mee. Zeker ompdat het over co-operation hosting gingen die zelf het dataverkeer en servers niet onder kontrole hadden/hebben. Laat u dus niet verleiden door goedkope hosting, ik heb het ook ooit gedaan. En toen lag het forum de helft van tijd offline. Pak daarbij 4 domeinnnamen bij die niet echt van u zijn en je weet genoeg.
|
Total Members:3577
Total Posts:115.679
Total Topics:1220
Beetje vergelijkbaar met dit forum dus en voor 85 USD (66euro). 1 keer problemen gehad in 4 jaar en het was dan nog ons eigen schuld want de jaarlijkse verlenging hadden we vergeten te betalen... Het moet niet altijd duur zijn om goed te zijn
|
|
bij, eerste, euro, fans, forum, geen, gratis, het, hun, jaar, kortrijk, kvk, maar, mensen, mij, naar, niet, ook, scheidsrechter, toch, uit, van, voor, vraag, webby |
Momenteel bekijken: 10 (0 leden en 10 gasten en/of zoekmachine bots) actieve gebruikers dit onderwerp
|
|
Onderwerpopties |
Zoek in onderwerp |
|
|
Weergavemodus |
Threaded Modus
|
Berichting Regels
|