Origineel gepost door Lerre
|
Webby: jij en je crew hebben ook letterlijk geen kans gegeven aan andere partijen inclusief mezelf om het forum over te nemen! Dit is een spijtige zaak, qua comunicatie kunnen jullie ook wel wat bijleren. Het zijn precies dezelfde mensen die hier admin spelen en bestuurslid zijn bij Kvk... Je had toch eens iets kunnen laten weten op mijn mails / berichten ?
Maar toch... lang leve KVK !!! (desondanks dat iemand anders wellicht de sterkste kaarten in handen had)
|
Waarom zouden we kansen moeten geven aan anderen als iedereen wilt verder doen binnen dezelfde ploeg. Trouwens de communicatie was duidelijk, is niet aan ons dat je in uw enthousiasme het blijkbaar niet deftig hebt gelezen.
Er stond duidelijk huidige ploeg krijgt voorrang en geen snelle beslissingen worden genomen, dus houdt de communicatie steken maar voor uzelf.
En ik zou zo graag eens weten wat uw sterke kaarten zijn, uw enthousiasme dat je hier aanhaalt? In al uw posts blijkt dit eerder een nadeel dan een voordeel te zijn. Uw hosting? Wel je mag gerust zijn we gaan een deal aan met 1 vd beste en grootste hosting bedrijven in de wereld
Ik denk dat uw hosting zeker niet beter zal zijn
Maar niet getreurd, wie weet komt dit binnen enkele jaren terug ter sprake.