KVK LIVESCORE
Volg hier op
wedstrijddagen
de tussenstanden
van KV KORTRIJK
Forum Mededelingen Mededelingen Forum

Gesloten onderwerp

Onderwerpopties Zoek in onderwerp Weergavemodus
Oud 21-04-2017, 10:31
Red Philip Red Philip is offline
Roodwit tot in de kist

Standaard Re: Forum Chatbox
Waarom kon hierover geen referendum gehouden worden?
Zelfs Erdogan houdt referenda!
Nogmaals Clary : interactiviteit vermindert, drempel verhoogt om te posten.
Niet doen alsof je dat niet begrijpt hé.
Oud 21-04-2017, 10:34
Mister Bungle's Avatar
Mister Bungle Mister Bungle is offline

Leeftijd: 47
Ik zal de chatbox misschien wel "missen" maar kan de beslissing wel begrijpen. Afwachten of dit een impact zal hebben op de kwaliteit en de kwantiteit van het aantal posts op het "klassieke" forum gedeelte.

Of het ligt aan de inhoud van de posts of het slechte spel van de veekaa van de voorbije twee jaar weet ik niet maar het forum lijkt effectief minder druk bezocht door de "modale supporters". Hierdoor hebben de overdreven positivo's (die ofwel rechtstreeks of onrechtstreeks werken voor kvk, goed bevriend / familie van het bestuur) en de overdreven negativo's (al dan niet ex-medewerkers of ex-bestuursleden die oude rekeningen willen vereffenen) bij momenten een buitenproportionele impact op het forum.
Oud 21-04-2017, 11:04
Patt'n Patt'n is offline

misschien als er belangrijk nieuws op komst is of beslist, kan de moderator misschien ergens een berichtje plaatsen: "gastjes ga vlug eens onderaan kijken op Forum Chatbox". :-)
Oud 21-04-2017, 11:06
STONE's Avatar
STONE STONE is offline

Ik begrijp de wijziging. Ik betrap er me op dat ik de laatste tijd nog nooit zo weinig naar ons forum gekeken heb.
In de eerste plaats komt dat door de zwakke resultaten. Zeker en vast.
Maar ook door de non-stop azijnpisserij, die je een slecht gevoel geven, tot zelf onze ploeg schaden. Door de laagdrempeligheid van de chatbox is dit een voortdurende stroom van laagkwalitatieve bagger over de veeka en persoonlijke aanvallen geworden.
Let wel. Kritiek geven en frustraties uiten, moeten blijven kunnen. De dagelijkse horror in onze samenleving is te wijten aan decennialange censuur, mediamanipulatie en criminalisering van opinie en moraal.
Maar ik zie in deze ingreep geen poging tot censuur, wel tot kwaliteitsverhoging.
TheWildeOscar, Clary, Dave, Greenovic, Jantje, louping (6)
Oud 21-04-2017, 11:10
TheWildeOscar's Avatar
TheWildeOscar TheWildeOscar is offline

Origineel gepost door STONE Bekijk Bericht
Maar ik zie in deze ingreep geen poging tot censuur, wel tot kwaliteitsverhoging.
Hear hear!
Oud 21-04-2017, 19:17
ofk19's Avatar
ofk19 ofk19 is offline

Origineel gepost door STONE Bekijk Bericht
Ik begrijp de wijziging. Ik betrap er me op dat ik de laatste tijd nog nooit zo weinig naar ons forum gekeken heb.
In de eerste plaats komt dat door de zwakke resultaten. Zeker en vast.
Maar ook door de non-stop azijnpisserij, die je een slecht gevoel geven, tot zelf onze ploeg schaden. Door de laagdrempeligheid van de chatbox is dit een voortdurende stroom van laagkwalitatieve bagger over de veeka en persoonlijke aanvallen geworden.
Let wel. Kritiek geven en frustraties uiten, moeten blijven kunnen. De dagelijkse horror in onze samenleving is te wijten aan decennialange censuur, mediamanipulatie en criminalisering van opinie en moraal.
juist ,kwaliteitsverhoging hebben we nodig,heb het dan nie over het niveau hier op het forum.
Oud 22-04-2017, 07:30
Pille Pille is offline

Waar is de chatbox? Het is matchdag!
johnbeton (1)
Oud 22-04-2017, 07:52
Greenovic's Avatar
Greenovic Greenovic is offline

Origineel gepost door Pille Bekijk Bericht
Waar is de chatbox? Het is matchdag!
Pille, de chatbox zal open zijn van 1 uur voor de wedstrijd tot 1 uur na de wedstrijd.
Oud 22-04-2017, 08:19
guste guste is offline

Pille, ge moet leren lezen he!!
Oud 21-04-2017, 12:17
foane foane is offline

chatbox was handig om te lezen op je gsm
nu is dit niet te doen om steeds van de ene naar de andere topic te moeten switchen
op pc maakt het niet veel verschil
louping (1)
Oud 21-04-2017, 12:23
Patt'n Patt'n is offline

Origineel gepost door foane Bekijk Bericht
nu is dit niet te doen om steeds van de ene naar de andere topic te moeten switchen
l
scroll enter scroll enter scroll enter en scrollen maar
Oud 21-04-2017, 12:29
Mister Bungle's Avatar
Mister Bungle Mister Bungle is offline

Leeftijd: 47
Origineel gepost door foane Bekijk Bericht
op pc maakt het niet veel verschil

daar heb je wel een punt. chatbox was handig op smartphone. (ikzelf check het forum ook meermaals per dag van op phone)
Oud 22-04-2017, 08:29
Greenovic's Avatar
Greenovic Greenovic is offline

Bij deze is iedereen geinformeerd en heeft iedereen zijn ongezouten mening kunnen geven. Verdere vragen of opmerkingen over het sluiten van de chatbox kan steeds per PM naar 1 van de mods. Slotje erop.
Jantje, louping (2)
Oud 20-05-2019, 22:15
forummod forummod is offline

Na rijp beraad met het forum-team geven we de chatbox een laatste kans. Jullie kunnen dus ook daar weer jullie (gefundeerde) mening geven en met mekaar in gesprek of discussie gaan met in het achterhoofd dat iedereen het beste met de veekaa voorheeft.

Maar laat het duidelijk zijn : kan je dit niet op een deftige manier (voel dat dus zelf aan) dan vlieg je meteen uit de chatbox.

Op het moment dat het opnieuw dreigt te escalleren, gaat ook de volledige chatbox onherroepelijk dicht. Het is aan jullie om te bewijzen dat het kan ! We geven je opnieuw de kans, gebruik ze ! It's up to you ...

Op naar een succesvol sportief extraatje de komende week én dat er daarna goeie inkomende transfers mogen komen waarover we in de chatbox het er kunnen over hebben !
Manten, olivier vansteenkiste, louping (3)
Oud 21-04-2017, 10:01
Quovadis Quovadis is offline

Leeftijd: 41
ik vind het alvast een verdedigbare beslissing. Het enigste dat je nog las in de chatbox waren post van enkele users die niets anders deden dan klagen en zagen over alles en nog wat. Veel mensen worden daar nu eenmaal door afgeschrikt. Op deze manier willen ze dat vermijden in de toekomst...
Gesloten onderwerp

Momenteel bekijken: 6 (0 leden en 6 gasten en/of zoekmachine bots) actieve gebruikers dit onderwerp

Berichting Regels